24.05.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

El Concello acomete un asfaltado en Bordóns reclamado por los vecinos desde hace 20 años

07.10.2016

El Concello de Sanxenxo ha comenzado el acondicionamiento de un camino en Bordóns con cargo al ...

Plan Marco que, con fondos Feader, está destinado a la mejora de caminos municipales de acceso a explotaciones agrarias.

Se trata de un vial de 254 metros de longitud que da acceso a un importante número de viviendas unifamiliares y que se encontraba en un importante estado de deterioro, debido sobre todo a su antigüedad ya que explicaron los vecinos hace aproximadamente veinte años que fue asfaltado por última vez.

Así se lo comentaron esta mañana algunos residentes en este vial al alcalde de Sanxenxo, Gonzalo Pita, que visitó la obra acompañado del edil de Infraestructuras, Daniel Fernández y del portavoz del Gobierno, David Otero, a quienes trasladaron también la incomodidad que suponía transitar por este vial debido a los pronunciados baches y a lo irregular del firme.

Antes de proceder al asfaltado del vial, el Gobierno local instaló en este camino el abastecimiento de agua, ya que esta zona carecía de este servicio, a pesar de su proximidad a la carretera general. La adjudicataria de estos trabajos, ejecutados con cargo al Plan Concellos financiado por la Diputación de Pontevedra, ha dejado ahora las acometidas particulares preparadas para que aquellos que lo deseen puedan realizar la conexión al sistema general de abastecimiento de agua.

Paralelamente a estas tareas, la empresa adjudicataria procedió al desbroce y limpieza del camino, retirando toda la vegetación herbácea, incluyendo movimiento de tierras para la apertura de caja y dotación de firme con macadam en baches y tratamiento bituminoso semiprofundo, regularización con aglomerado en caliente de un centímetro de espesor, firme a base de aglomerado en caliente de 6 centímetros de espesor y realce de tapas de registro.

El Gobierno local agradece las cesiones voluntarias realizadas por alguno de los propietarios de terrenos con frente a este camino, ya que ello ha permitido mejorar su ancho en algunos puntos y por tanto mejorar las condiciones de circulación por este trazado.

 

 

 

 

O CONCELLO ACOMETE UN ASFALTADO EN BORDÓNS RECLAMADO POLOS VECIÑOS DESDE HAI 20 ANOS 

O Concello de Sanxenxo comezou o acondicionamento dun camiño en Bordóns con cargo ao Plan Marco que, con fondos Feader, está destinado á mellora de camiños municipais de acceso a explotacións agrarias.

Trátase dun viario de 254 metros de lonxitude que dá acceso a un importante número de vivendas unifamiliares e que se atopaba nun importante estado de deterioración, debido sobre todo á súa antigüidade xa que explicaron os veciños fai aproximadamente vinte anos que foi asfaltado por última vez.

Así llo comentaron esta mañá algúns residentes neste viario ao alcalde de Sanxenxo, Gonzalo Pita, que visitou a obra acompañado do edil de Infraestruturas, Daniel Fernández e do portavoz do Goberno, David Otero, a quen trasladou tamén a incomodidade que supoñía transitar por este viario debido ás pronunciadas fochancas e ao irregular do firme.

Antes de proceder ao asfaltado do viario, o Goberno local instalou neste camiño o abastecemento de auga, xa que esta zona carecía deste servizo, a pesar da súa proximidade á estrada xeral. A adxudicataria destes traballos, executados con cargo ao Plan Concellos financiado pola Deputación de Pontevedra, deixou agora as acometidas particulares preparadas para que aqueles que o desexen poidan realizar a conexión ao sistema xeral de abastecemento de auga.

Paralelamente a estas tarefas, a empresa adxudicataria procedeu á roza e limpeza do camiño, retirando toda a vexetación herbácea, incluíndo movemento de terras para a apertura de caixa e dotación de firme con macadam en fochancas e tratamento bituminoso semiprofundo, regularización con aglomerado en quente dun centímetro de espesor, firme a base de aglomerado en quente de 6 centímetros de espesor e realce de tapas de rexistro.

O Goberno local agradece as cesións voluntarias realizadas por algún dos propietarios de terreos con fronte a este camiño, xa que iso permitiu mellorar o seu ancho nalgúns puntos e por tanto mellorar as condicións de circulación por este trazado.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22