24.05.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

El Gobierno Local avanza en el saneamiento del polígono y defiende sus posibilidades de desarrollo

20.04.2017

El polígono industrial de Sanxenxo tiene plenas posibilidades de desarrollo. No cabe por tanto hablar de ...

indemnizaciones. Esta es la idea trasladada por el Gobierno local a la junta de compensación del SU 15 tras la reunión del Consejo Rector celebrada para abordar diversas cuestiones relativas con la situación de este ámbito.

Gonzalo Pita, alcalde de Sanxenxo, trasladó a los presentes su malestar por una actitud que, según explicó, no se corresponde con el trabajo realizado por el Gobierno local en estos dos últimos años.

Al término del encuentro, Gonzalo Pita compareció ante los medios de comunicación acompañado por el teniente alcalde, David Otero; el concejal de Urbanismo, Daniel Fernández y la edil de Medio Ambiente, Coral González-Haba, para dejar claro una vez más que la intención del Gobierno local es continuar trabajando para recepcionar el polígono industrial.

Y es que lo que no puede tolerar el Gobierno local es que la junta de compensación defina como “inacción” el trabajo de los dos últimos años. A modo de resumen de los avances conseguidos por el tripartito Gonzalo Pita citó primero la firma del convenio con el municipio de Meaño para que el polígono pudiese verter en la EDAR de Dena y la rápida respuesta del Gobierno local cuando Augas de Galicia emitió un informe en el que resaltaba la falta de capacidad de esta depuradora.

Gonzalo Pita recordó que el Gobierno tardó dos días en plantear una solución alternativa, derivar el saneamiento a la EDAR de Paxariñas, cuyo proyecto se está ultimando para poder ser licitado y ejecutado con la mayor brevedad posible.

El Gobierno local dispone de informes técnicos que avalan la capacidad de esta depuradora, que alcanza los 10.800 metros cúbicos y que recibe en los meses de verano, de máxima afluencia de población, unos 7.762 metros cúbicos.

Gonzalo Pita sitúa esta EDAR como la solución a corto y medio plazo, ya que existen varios suelos urbanizables en cuyos planes directores figura esta depuradora como zona de vertido de las aguas residuales. “Nun prazo de 15 anos non haberá que tomar medidas para solventar problema algún de saneamento, pero sabemos que é necesario que a Xunta resolva a situación da EDAR de Dena”.

Por ello, Gonzalo Pita recordó que el Concello remitió un escrito a la Consellería para que asuma su responsabilidad en este tema y solvente las carencias de esta infraestructura.

El portavoz del Gobierno, David Otero, insistió también en que la intención de la junta de compensación de reclamar daños y perjuicios al Concello “non é coincidente coa nos a liña de traballo”, aunque insistió que el Gobierno de Sanxenxo debe defender los intereses del conjunto de los vecinos por lo “ainda que parece que agora está de moda reclamar á administración, non podemos aceptar este prantexamento”.

 

 


O GOBERNO LOCAL AVANZA NO SANEAMENTO DO POLÍGONO E DEFENDE AS SÚAS POSIBILIDADES DE DESENVOLVEMENTO

O polígono industrial de Sanxenxo ten plenas posibilidades de desenvolvemento. Non cabe por tanto falar de indemnizacións. Esta é a idea trasladada polo Goberno local á xunta de compensación do O seu 15 tras a reunión do Consello Reitor celebrada para abordar diversas cuestións relativas coa situación deste ámbito.

Gonzalo Pita, alcalde de Sanxenxo, trasladou aos presentes o seu malestar por unha actitude que, segundo explicou, non se corresponde co traballo realizado polo Goberno local nestes dous últimos anos.

Ao termo do encontro, Gonzalo Pita compareceu ante os medios de comunicación acompañado polo tenente alcalde, David Otero; o concelleiro de Urbanismo, Daniel Fernández e a edil de Medio Ambiente, Coral González-Faba, para deixar claro unha vez máis que a intención do Goberno local é continuar traballando para recepcionar o polígono industrial.

E é que o que non pode tolerar o Goberno local é que a xunta de compensación defina como “inacción” o traballo dos dous últimos anos. A modo de resumo dos avances conseguidos polo tripartito Gonzalo Pita citou primeiro a firma do convenio co municipio de Meaño para que o polígono puidese verter na EDAR de Dena e a rápida resposta do Goberno local cando Augas de Galicia emitiu un informe no que resaltaba a falta de capacidade desta depuradora.

Gonzalo Pita lembrou que o Goberno tardou dous días en expor unha solución alternativa, derivar o saneamento á EDAR de Paxariñas, cuxo proxecto se está ultimando para poder ser licitado e executado con moita brevidade.

O Goberno local dispón de informes técnicos que avalan a capacidade desta depuradora, que alcanza os 10.800 metros cúbicos e que recibe nos meses de verán, de máxima afluencia de poboación, uns 7.762 metros cúbicos.

Gonzalo Pita sitúa esta EDAR como a solución a curto e medio prazo, xa que existen varios chans urbanizables en cuxos plans directores figura esta depuradora como zona de vertedura das augas residuais. “Nun prazo de 15 anos non haberá que tomar medidas para liquidar problema algún de saneamento, pero sabemos que é necesario que a Xunta resolva a situación dá EDAR de Dena”.

Por iso, Gonzalo Pita lembrou que o Concello remitiu un escrito á Consellería para que asuma a súa responsabilidade neste tema e solvente as carencias desta infraestrutura.

O portavoz do Goberno, David Otero, insistiu tamén en que a intención da xunta de compensación de reclamar danos e prexuízos ao Concello “non é coincidente coa nola liña de traballo”, aínda que insistiu que o Goberno de Sanxenxo debe defender os intereses do conxunto dos veciños polo “ainda que parece que agora está de moda reclamar á administración, non podemos aceptar este prantexamento”.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22