28.06.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

El II Triatlon 113 Swim Run & Ride cuenta entre sus inscritos con Sonia Pariente e Ismael López

16.05.2017

El Hotel Carlos I de Sanxenxo ha sido el lugar elegido para la presentación, esta mañana, del ...

II Triatlon Media Distancia 113 Swim Run & Ride, en un acto al que asistió el concejal de Deportes, Jesús Sueiro; el director técnico de la prueba, Miguel Fernández; Luis Piña vicepresidente de la Federación Gallega de Triatlón y Leonardo López, director del Hotel Carlos I, patrocinador de la prueba.

Todos ellos coincidieron en destacar las excelentes condiciones que presenta el municipio de Sanxenxo para acoger pruebas de este calibre que buscan, entre otras cosas, desestacionalizar el turismo fuera de temporada alta. Buenas instalaciones, gastronomía, cultura y playa pueden ser elementos atractivos que contribuyan a que Sanxenxo se convierta en un referente para la celebración de este tipo de pruebas, de alta competitividad deportiva y que ya cuenta entre los inscritos con triatletas destacados como Sonia Pariente o Ismael López.

Y es que según el director técnico de la prueba, Miguel Fernández, ésta cuenta hasta el momento con doscientos inscritos, aunque desde la organización confían en que sea en esta última semana cuando se registre un mayor número de inscripciones.

Como novedad este año, cabe destacar que dentro de esta prueba se realizará también un Triatlón Olímpico no Draft, puntuable para el Campeonato Gallego.

El ambiente deportivo comenzará a dejarse notar en Sanxenxo la tarde del sábado día 20, ya que será el momento de iniciar el check-in para las bicicletas y la recogida de dorsales.

La prueba en sí comenzará el domingo a las 8 de la mañana para los nadadores masculinos y 10 minutos más tarde para las femeninas, que tomarán la salida en la playa de Silgar con un recorrido de 1.900 metros, con un circuito que llevará a los nadadores a salir a la playa y volver a entrar, lo que hará la prueba más vistosa.

La prueba de ciclismo, que partirá de la Praza do Mar pero contabilizará desde la rotonda de Baltar, tendrá un recorrido de 90 kilómetros, con cuatro vueltas hasta A Lanzada, mientras que la carrera a pie tendrá un recorrido de 21 kilómetros, también a cuatro vueltas entre Sanxenxo y Baltar.

Todos los interesados en conocer detalles sobre esta prueba o inscribirse en la misma pueden hacerlo a través del siguiente enlace:

https://championchipnorte.com/evento/detalle/id/991/113-swim-ride-run-triatlon-media-distancia-sanxenxo-2017.

 

 


O II TRIATLON 113 SWIM RUN & RIDE CONTA ENTRE OS SEUS INSCRITOS CON SONIA PARENTE E ISMAEL LÓPEZ

O Hotel Carlos I de Sanxenxo foi o lugar elixido para a presentación, esta mañá, do II Triatlon Media Distancia 113 Swim Run & Ride, nun acto ao que asistiu o concelleiro de Deportes, Jesús Sueiro; o director técnico da proba, Miguel Fernández; Luís Piña vicepresidente da Federación Galega de Tríatlon e Leonardo López, director do Hotel Carlos I, patrocinador da proba.

Todos eles coincidiron en destacar as excelentes condicións que presenta o municipio de Sanxenxo para acoller probas de leste calibre que buscan, entre outras cousas, desestacionalizar o turismo fóra de tempada alta. Boas instalacións, gastronomía, cultura e praia poden ser elementos atractivos que contribúan a que Sanxenxo convértase nun referente para a celebración deste tipo de probas, de alta competitividade deportiva e que xa conta entre os inscritos con triatletas destacados como Sonia Parente ou Ismael López.

E é que segundo o director técnico da proba, Miguel Fernández, esta conta ata o momento con douscentos inscritos, aínda que desde a organización confían en que sexa nesta última semana cando se rexistre un maior número de inscricións.

Como novidade este ano, cabe destacar que dentro desta proba realizarase tamén un Tríatlon Olímpico non Draft, puntuable para o Campionato Galego.

O ambiente deportivo comezará a deixarse notar en Sanxenxo a tarde do sábado día 20, xa que será o momento de iniciar o check-in para as bicicletas e a recollida de dorsais.

A proba en si comezará o domingo ás 8 da mañá para os nadadores masculinos e 10 minutos máis tarde para as femininas, que tomarán a saída na praia de Silgar cun percorrido de 1.900 metros, cun circuíto que levará aos nadadores para saír á praia e volver entrar, o que fará a proba máis vistosa.

A proba de ciclismo, que partirá da Praza do Mar pero contabilizará desde a rotonda de Baltar, terá un percorrido de 90 quilómetros, con catro voltas ata A Lanzada, mentres que a carreira a pé terá un percorrido de 21 quilómetros, tamén a catro voltas entre Sanxenxo e Baltar.

Todos os interesados en coñecer detalles sobre esta proba ou inscribirse na mesma poden facelo a través da seguinte ligazón:

https://championchipnorte.com/evento/detalle/ide/991/113-swim-ride-run-triatlon-media-distancia-sanxenxo-2017.

 



Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22