Solicitamos su permiso para obtener datos estadísticos de su navegación en esta web, en cumplimiento del Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK | Más información
18.10.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Una subvención de 5.436 euros permite renovar los fondos bibliográficos de las bibliotecas municipales

17.05.2017

La Red de Bibliotecas de Sanxenxo ha recibido una subvención de la Consellería de Cultura de 5.436,59 euros, ...

a los que ha accedido por pertenecer a la Red de Bibliotecas Públicas de la Xunta. Es la primera vez que estos departamentos municipales reciben esta ayuda autonómica, ya que había sido solicitada también por el anterior concejal de Cultura pero un error en la tramitación derivó en la denegación de la ayuda.

Desde el año 2007 las bibliotecas de Sanxenxo no recibían ninguna ayuda económica para la adquisición de fondos bibliográficos, limitándose la colaboración de la Xunta al envío de “cajas de libros”, fondos que el departamento autonómico remitía aleatoriamente.

Entrar a formar parte de la Rede de Bibliotecas Públicas de la Xunta ha permitido acceder a una subvención para la dotación de novedades editoriales en gallego en formato físico, con una cuantía de 1758,57 euros y otra para la mejora de las colecciones bibliográficas dotada con 3.678,02 euros.

Estas ayudas constituyen un recurso vital para las bibliotecas, imprescindible para mejorar sus colecciones y ponerlas al día con la adquisición de novedades editoriales, para la reposición de obras deterioradas por el uso y el paso del tiempo y para el incremento de volúmenes destinados a las lecturas escolares, muy demandadas por los niños de los institutos.

A lo largo de los próximos meses se irán incorporando fondos tanto en gallego como en castellano para adultos, juvenil e infantil; y también alguna obra de referencia para paliar la obsolescencia de algunos materiales que llenan los estantes de las bibliotecas.

Como muestra de las novedades que están llegando a las bibliotecas municipales cabe mencionar “Mel nas filloas”, de Rocío Garrido; “A que altura está o ceo?”, de Jorge María; “Polo camino”, de Mariana Ruiz; “Camiños na auga”, de Núñez Singala; “Como fuego en el hielo”, de Luz Gabás; “La niña alemana”, de Armando Lucas; “Las ventanas del cielo”, de Gonzalo Giner; “La viuda”, de Fiona Barton; “Patria”, de Fernando Aramburo; “Un lugar a donde ir”, de Moccia o volúmenes de literatura infantil y juvenil como los “Diarios de Nikki” o “Os Bolechas”.

Entre las lecturas escolares de este último curso, la biblioteca adquirió obras de literatura juvenil, tales como “Te espero en el cementerio”, “Los ojos del lobo”, “¿Murió la señora Gertrud?” o “Crímenes ejemplares” entre otros.

La subvención se destinará también a la adquisición de obras importantes con las que es necesario contar en la Red de Bibliotecas Municipales como es el caso de “A Galiña Azul” o “Os mortos daquel verán” de Carlos Casares.

 

 

UNHA SUBVENCIÓN DE 5.436 EUROS PERMITE RENOVAR Os FONDOS BIBLIOGRÁFICOS DAS BIBLIOTECAS MUNICIPAIS

A Rede de Bibliotecas de Sanxenxo recibiu unha subvención da Consellería de Cultura de 5.436,59 euros, aos que accedeu por pertencer á Rede de Bibliotecas Públicas da Xunta. É a primeira vez que estes departamentos municipais reciben esta axuda autonómica, xa que fora solicitada tamén polo anterior concelleiro de Cultura pero un erro na tramitación derivou na denegación da axuda.

Desde o ano 2007 as bibliotecas de Sanxenxo non recibían ningunha axuda económica para a adquisición de fondos bibliográficos, limitándose a colaboración da Xunta ao envío de “caixas de libros”, fondos que o departamento autonómico remitía aleatoriamente.

Entrar a formar parte da Rede de Bibliotecas Públicas da Xunta permitiu acceder a unha subvención para a dotación de novidades editoriais en galego en formato físico, cunha contía de 1758,57 euros e outra para a mellora das coleccións bibliográficas dotada con 3.678,02 euros.

Estas axudas constitúen un recurso vital para as bibliotecas, imprescindible para mellorar as súas coleccións e poñelas ao día coa adquisición de novidades editoriais, para a reposición de obras deterioradas polo uso e o paso do tempo e para o incremento de volumes destinados ás lecturas escolares, moi demandadas polos nenos dos institutos.

Ao longo dos próximos meses iranse incorporando fondos tanto en galego como en castelán para adultos, xuvenil e infantil; e tamén algunha obra de referencia para paliar a obsolescencia dalgúns materiais que enchen os estantes das bibliotecas.

Como mostra das novidades que están a chegar ás bibliotecas municipais cabe mencionar Mel nas filloas, de Rocío Garrido; A que altura está ou ceo, de Jorge María; Polo camiño, de Mariana Ruiz; Camiños na auga, de Núñez Singala; Como lume no xeo, de Luz Gabás; A nena alemá, de Armando Lucas; As xanelas do ceo, de Gonzalo Giner; A viúva, de Fiona Barton; Patria, de Fernando Aramburo; Un lugar onde ir, de Moccia ou volumes de literatura infantil e xuvenil como os Diarios de Nikki ou Os Bolechas.

Entre as lecturas escolares deste último curso, a biblioteca adquiriu obras de literatura xuvenil, tales como Espéroche no cemiterio, Os ollos do lobo, Morreu a señora Gertrud ou Crimes exemplares, entre outros.

A subvención destinarase tamén á adquisición de obras importantes coas que é necesario contar na Rede de Bibliotecas Municipais como é o caso de A Galiña Azul ou Os mortos daquel verán de Carlos Casares.


Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22 Política de Cookies