29.06.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Sanxenxo lidera de nuevo el ranking estatal con once banderas azules para playas

09.05.2017

La ADEAC ha concedido a Sanxenxo un total de 11 banderas azules para las playas de Sanxenxo y, ...

por primera vez, reconoce con este distintivo cuatro senderos que recorren buena parte del litoral del término municipal. Además, Sanxenxo ha renovado la bandera azul para el puerto deportivo Juan Carlos I y para el Centro de Interpretación Ambiental de A Telleira, en Vilalonga, lo que convierte de nuevo a Sanxenxo en líder estatal en número de ecodistintivos, con un total de 17 gestionados directamente por el Concello y al que hay que sumar el del C.N de Portonovo, que fue tramitado por esta entidad.


La bandera azul ondeará este año en las playas de O Espiñeiro-A Lanzada, Silgar, Baltar, Canelas, Paxariñas, Montalvo, Bascuas, Pragueira, Major, Foxos y Areas Gordas-A Lapa; la totalidad de las solicitadas por el Concello.

La principal novedad para Sanxenxo reside este año en la obtención de los distintivos Sendero Azul ya que se trata de la primera vez que el municipio dispone de este galardón. La Concejalía de Medio Ambiente, que dirige Coral González-Haba, solicitó el ecodistintivos para el sendero Sanxenxo-Portonovo, con una longitud de 8.479 metros; Canelas-Punta Cabicastro con 3.450 metros; Montalvo-Major, con 6.450 metros y el Sendero Mágico de A Lanzada, con 3.000 metros de longitud.
Los distintos senderos discurren por áreas privilegiadas paisajísticamente, ya que el objetivo es promover el desarrollo sostenible de las zonas litorales preservando y mejorando las condiciones ambientales, la seguridad y la facilidad de uso para los visitantes y una gestión integrada y coherente de los valores naturales, históricos, culturales y etnográficos que conforman el patrimonio litoral. En total se han instalado 101 elementos de señalización, entre paneles generales, mesas informativas, postes de seguimiento, carteles de carretera, flechas direccionales e hitos informativos.
“Es especialmente satisfactorio para nosotros poder ofrecer este verano cuatro senderos azules, ya que desde la Concejalía de Medio Ambiente se ha hecho un esfuerzo importante para el acondicionamiento de parte del litoral, del que este verano podrán disfrutar vecinos y visitantes con un plus añadido, el del reconocimiento concedido por la ADEAC”, explica Coral González-Haba, edil de Medio Ambiente.

 Cabe recordar que para obtener los ecodistintivos en playas es necesario cumplir una serie de requisitos imperativos en cuanto a legalidad, accesibilidad, sanidad, limpieza, seguridad e información y gestión ambiental adecuadas que son evaluados por un jurado internacional presidido por la Foundation for Environmental Education (FEE), en el que participan las Agencias de Naciones Unidas para el Medio Ambiente (PNUMA-UNEP) y para el Turismo (OMT-WTO), junto a otras entidades como la Asociación Internacional de Salvamento y Socorrismo (ILSE); la Agencia Europea para el Medio Ambiente (EEA) de la UE; la Unión Europea para la Conservación de las Costas (EUCC); la Unión para la Conservación de la Naturaleza (IUCN); un experto en Educación Ambiental y el Consejo Internacional de Asociaciones de la Industria Portuaria (ICOMIA).
 
  Destacar que uno de los capítulos especiales en el que Sanxenxo destaca, según ha reconocido la ADEAC, es el de la accesibilidad. Sanxenxo dispone de cuatro playas adaptadas: Silgar, Baltar, Canelas y Major, que disponen de aseos, aparcamiento, sillas anfibias, zonas de sombra, pasarenas y accesos adaptados, existiendo otros arenales galardonados con cierto de grado de accesibilidad (aparcamiento, aseos, rampas, pasarenas, como es el caso de Montalvo, Pragueira y Foxos.

 



SANXENXO LIDERA DE NOVO O RÁNKING ESTATAL CON ONCE BANDEIRAS AZUIS PARA PRAIAS

 Os ecodistintivos elévanse a 17 cos catro concedidos, por primeira vez, a outros tantos carreiros, o do porto de Sanxenxo e o do Centro de Interpretación Ambiental As Telleiras

Sanxenxo, 9 de maio de 2017.- A ADEAC concedeu a Sanxenxo un total de 11 bandeiras azuis para as praias de Sanxenxo e, por primeira vez, recoñece con este distintivo catro carreiros que percorren boa parte do litoral do termo municipal. Ademais, Sanxenxo renovou a bandeira azul para o porto deportivo Juan Carlos I e para o Centro de Interpretación Ambiental da Telleira, en Vilalonga, o que converte de novo a Sanxenxo en líder estatal en número de ecodistintivos, cun total de 17 xestionados directamente polo Concello e ao que hai que sumar o do C.N de Portonovo, que foi tramitado por esta entidade.


A bandeira azul ondeará este ano nas praias de Ou Espiñeiro-A Lanzada, Silgar, Baltar, Canelas, Paxariñas, Montalvo, Bascuas, Pragueira, Major, Foxos e Areas Gordas-A Lapa; a totalidade das solicitadas polo Concello.

A principal novidade para Sanxenxo reside este ano na obtención do distintivos Carreiro Azul xa que se trata da primeira vez que o municipio dispón deste galardón. A Concellería de Medio Ambiente, que dirixe Coral González-Faba, solicitou o ecodistintivos para o carreiro Sanxenxo-Portonovo, cunha lonxitude de 8.479 metros; Canelas-Punta Cabicastro con 3.450 metros; Montalvo-Major, con 6.450 metros e o Carreiro Máxico da Lanzada, con 3.000 metros de lonxitude.

Os distintos carreiros discorren por áreas privilexiadas paisajísticamente, xa que o obxectivo é promover o desenvolvemento sustentable das zonas litorais preservando e mellorando as condicións ambientais, a seguridade e a facilidade de uso para os visitantes e unha xestión integrada e coherente dos valores naturais, históricos, culturais e etnográficos que conforman o patrimonio litoral. En total instaláronse 101 elementos de sinalización, entre paneis xerais, mesas informativas, postes de seguimento, carteis de estrada, frechas direccionales e fitos informativos.

É especialmente satisfactorio para nós poder ofrecer este verán catro carreiros azuis, xa que desde a Concellería de Medio Ambiente fíxose un esforzo importante para o acondicionamento de parte do litoral, do que este verán poderán gozar veciños e visitantes cun plus engadido, o do recoñecemento concedido pola ADEAC", explica Coral González-Faba, edil de Medio Ambiente.

Cabe lembrar que para obter os ecodistintivos en praias é necesario cumprir unha serie de requisitos imperativos en canto a legalidade, accesibilidade, sanidade, limpeza, seguridade e información e xestión ambiental adecuadas que son avaliados por un xurado internacional presidido pola Foundation for Environmental Education (FEE), no que participan as Axencias de Nacións Unidas para o Medio Ambiente (PNUMA-UNEP) e para o Turismo (OMT-WTO), xunto a outras entidades como a Asociación Internacional de Salvamento e Socorrismo (ILSE); a Axencia Europea para o Medio Ambiente (EEA) da UE; a Unión Europea para a Conservación das Costas (EUCC); a Unión para a Conservación da Natureza (IUCN); un experto en Educación Ambiental e o Consello Internacional de Asociacións da Industria Portuaria (ICOMIA).
 
Destacar que un dos capítulos especiais no que Sanxenxo destaca, segundo recoñeceu a ADEAC, é o da accesibilidade. Sanxenxo dispón de catro praias adaptadas: Silgar, Baltar, Canelas e Major, que dispoñen de aseos, aparcadoiro, cadeiras anfibias, zonas de sombra, pasarenas e accesos adaptados, existindo outros areais galardoados con certo de grao de accesibilidade (aparcadoiro, aseos, ramplas, pasarenas, como é o caso de Montalvo, Pragueira e Foxos.

 

 

 





Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22