Solicitamos su permiso para obtener datos estadísticos de su navegación en esta web, en cumplimiento del Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK | Más información
16.08.2017 Galego  |  Español  |  English  |  Français  |  Deutsch
atrás

Noticias

Pavís Pavós ofrece este vienres una sesión de cuentacuentos para niños en la Biblioteca de Sanxenxo

10.05.2017

La biblioteca central de Sanxenxo, situada en el Emilia Pardo, acogerá este viernes una de las ...

primeras actividades programadas dentro del Mes das Letras, organizadas por la Concejalía de Cultura, y que en esta ocasión está dirigida a un público infantil, concretamente a niños de 0 a 3 años.

Motivos ajenos a la Concejalía obligaron a un cambio de fecha sobre la previsión inicial, por lo que Pavís Pavós estará en Sanxenxo este viernes, día 12 de mayo a las 18 horas, con una sesión de cuentacuetos para bebés enmarcada dentro del programa “Ler conta moito”.

 

Visita escolar

La Biblioteca Municipal de Sanxenxo acogió una nueva sesión del programa municipal ‘Coñece a túa biblioteca’ que protagonizaron un total de 56 alumnos y alumnas de 3º y 4º de Primaria del CEIP A Florida.

Con esta iniciativa, el Concello de Sanxenxo, a través de la Concellería de Cultura e Educación, busca que los niños y niñas conozcan las instalaciones, se familiaricen con el personal y cuenten con la información necesaria para obtener el carné y poder acceder al préstamo de material.

Los escolares, de entre 9 y 10 años, acudieron a la biblioteca acompañados por tres profesores y en tres grupos diferentes. Cada sesión tuvo una duración aproximada de una hora, que incluye una pequeña explicación recordando que disponer del carné de socio permite acceder al sistema de préstamos, además de unas nociones para que localicen en la biblioteca los libros que le resulten de interés.

Cada sesión concluye con la lectura de varios cuentos, que en esta ocasión fueron “Como te como!”, “La princesa y el pijo” y “Que é o que máis doe do mundo”.

 

 


PAVÍS PAVÓS OFRECE ESTE VENRES UNHA SESIÓN DE CONTACONTOS PARA NENOS NA BIBLIOTECA DE SANXENXO

A biblioteca central de Sanxenxo, situada no Emilia Pardo, acollerá este venres una das primeiras actividades programadas dentro do Mes dás Letras, organizadas pola Concellería de Cultura, e que nesta ocasión está dirixida a un público infantil, concretamente a nenos de 0 a 3 anos.
Motivos alleos á Concellería obrigaron a un cambio de data sobre a previsión inicial, polo que Pavís Pavós estará en Sanxenxo este venres, día 12 de maio ás 18 horas, cunha sesión de cuentacuetos para bebés enmarcada dentro do programa “Ler conta moito”.

 

Visita escolar

A Biblioteca Municipal de Sanxenxo acolleu unha nova sesión do programa municipal “Coñece a túa biblioteca” que protagonizaron un total de 56 alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria do CEIP A Florida.

Con esta iniciativa, o Concello de Sanxenxo, a través da Concellería de Cultura e Educación, busca que os nenos e nenas coñezan as instalacións, familiarícense co persoal e conten coa información necesaria para obter o carné e poder acceder ao préstamo de material.

Os escolares, de entre 9 e 10 anos, acudiron á biblioteca acompañados por tres profesores e en tres grupos diferentes. Cada sesión tivo unha duración aproximada dunha hora, que inclúe unha pequena explicación lembrando que dispoñer do carné de socio permite acceder ao sistema de préstamos, ademais dunhas nocións para que localicen na biblioteca os libros que lle resulten de interese.

Cada sesión conclúe coa lectura de varios contos, que nesta ocasión foron “Como che como!”, “A princesa e o rico” e “Que é ou que máis doe do mundo”.

 

Concello de Sanxenxo © 2017  Concello de Sanxenxo
C/ Consistorio, 4-6 36960 Sanxenxo -- Tlf: 986 72 00 75 - Fax: 986 72 10 22 Política de Cookies