Concello de Sanxenxo - FEIJÓO VISITA EL NUEVO COLEGIO DE O CRUCEIRO Y ASEGURA QUE ES EL “CENTRO QUE NOS GUSTARÍA TER” EN TODOS LOS LUGARES DE GALICIA
T: 986 72 00 75 - F: 986 72 10 22  | 
Concello de Sanxenxo

Noticias

Un total de 211 alumnos y alumnas iniciarán este jueves el curso en las nuevas instalaciones que tienen capacidad para 450

 

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, y el conselleiro de Educación, Román Rodríguez, visitaron esta mañana las instalaciones del nuevo colegio de O Cruceiro, construido en O Revel, acompañado del alcalde, Telmo Martín; la concejala de Educación, Paz Lago, y el director, Ricardo Rodríguez. El nuevo centro que abrirá sus puertas este jueves con 211 matriculados tiene una capacidad para 450 alumnos.

Construido en una parcela de 11.346 metros cuadrados, cuenta con un total de 11 aulas, biblioteca, comedor, gimnasio y con una característica única hasta el momento en los colegios gallegos: Divisiones móviles para desdoblar aulas. “Este é o centro que nos gustaría ter en todos os lugares de Galicia. Un colexio novo, con mobiliario novo e con plantexamentos arquitectónicos novos”, destacó Núñez Feijóo. En la misma línea, el presidente de la Xunta incidió en que la capacidad del centro “permitirá dar resposta ante calquera eventualidade ou incremento de poboación porque está pensado para o futuro”.

Para el alcalde, Telmo Martín el nuevo colegio es “unha proba máis de que a educación é unha prioridade para a Xunta de Galicia e o Concello. Un novo edificio que conta con todas as comodidades e innovacións das que poderá disfrutar a partir deste xoves 211 rapaces de Infantil e Primaria e aos que, non teño dúbida, se seguirán sumando novas matriculacións”. Martín destacó el trabajo de la concejala Paz Lago para “lograr que o novo colexio fora unha realidade” y del conselleiro Román Rodríguez, “un conselleiro a pé de obra” que permitió el impulso definitivo del proyecto. “Hoxe estase a dar resposta a unha necesidade, a unha demanda histórica dos veciños de Vilalonga cun importante esforzo inversor por parte da Xunta de Galicia superior aos 5 millóns de euros”, indicó. “Este colexio faise realidade grazas a aposta decidida e a sensibilidade dun goberno galego comprometido coa Educación. Redactar o proxecto dun colexio, licitalo, construilo e equipalo non é sinxelo e o teu goberno, presidente, fixoo en tan só dous anos”, incidió.

“Sinto un enorme orgullo, satisfacción e motivación”, así definió el director del centro educativo su estado de ánimo esta mañana tras la visita. Un sentimiento que se trasladará al alumnado. “Esta ledicia e motivación vaise reflexar no alumnado para que acaden os mellores resultados posibles cun centro totalmente novo e dotado das últimas tecnoloxías”, dijo.

0
0
0
s2sdefault