O Concello e Terra Sanxenxo dispoñen desde hoxe de dúas novas plataformas que facilitarán as xestións aos veciños e eliminará o uso de papel
Sanxenxo moderniza a xestión administrativa coa posta en marcha de dúas novas sedes electrónicas, unha para o Concello, https://concellodesanxenxo.sedelectronica.gal, e outra para Terra Sanxenxo, https://terradesanxenxo.sedelectronica.gal. Trátase de achegar e facilitar as xestións ao cidadán, ofrecendo un novo servizo público, do cal se poderán beneficiar de forma especial tanto todos aqueles cidadáns que teñen dificultades para chegar ás oficinas públicas por diferentes motivos (localización xeográfica, condicións físicas de mobilidade, etc.)., así como os suxeitos que, por Lei, están obrigados a relacionarse coa administración, exclusivamente por medios electrónicos.
As novas tecnoloxías van permitir, a partir de agora, no Concello de Sanxenxo que desaparezan as colas, esperas e reducir o número de desprazamentos para realizar trámites administrativos. Ademais, os cidadáns de Sanxenxo beneficiaranse tamén da mellora que implica a xestión electrónica de expedientes, como a redución dos tempos de tramitación e a racionalización nos procesos.
A solución implantada pertence a esPublico, unha firma zaragozana especializada en servizos xurídicos e modernización administrativa para a administración local e que conta con máis de 6.700 entidades clientes en todas as provincias españolas e 18 proxectos provinciais.
Cero papel e máis sinxelo
Ademais, o rexistro municipal estreou esta mesma mañá a firma biométrica con dúas tablets. A partir de agora, os veciños que teñan que realizar un trámite co Concello a través da Oficina de Asistencia en Materia de Rexistros (OAMR) poderán asinar a solicitude de maneira dixital sen necesidade de ningún medio telemático propio. Unha vez cumprimentáronse os datos do trámite en OAMR, mostrarase a opción de firma biométrica. O cidadán revisa o documento sobre a tableta, previsualiza o documento cos correspondentes datos cumprimentados e rubrícao coma se fixéseo sobre un papel.
En canto aos trámites de rexistro con outras administracións, portelo único, seguirá funcionando como até agora. Cabe lembrar que segue en vigor a cita previa tanto para trámites en rexistro como en calquera departamento chamando ao número de teléfono 986720075. Que leva o cidadán que presenta a través da firma biométrica? Se facilita un correo electrónico, chegaralle por ese medio a minuta do rexistro de entrada, pero se quere un xustificante en papel, entrégaselle devandito xustificante, e mesmo tamén se así o desexa a propia instancia cuberta.
Cabe lembrar que, desde mediados de setembro, figuran operativas as Oficinas Virtuais Tributarias do Concello de Sanxenxo (https://sanxenxo.ovt.gal/) e do Organismo Autónomo Terra de Sanxenxo (https://terradesanxenxo.ovt.gal/), para realizar operacións de maneira dixital (consultas de recibos, pagos, autoliquidaciones, consulta de ordenanzas vixentes?). O seu acceso tamén pode realizarse desde a propia páxina web do Concello https://www.sanxenxo.es/ a través do comando OVT Oficina Virtual Tributaria, ou desde das respectivas sedes electrónicas.